niedziela, 9 października 2011

Tatuaże !

Właśnie siedzę sama w domu i zaraz będę lecieć robić tatuaż. Jaki to niespodzianka. Słucham przepięknej piosenki Demi Lovato - Fix A Heart i Skyscraper na zmianę i próbuję zdrapać korektor z  biurka, bo wczoraj się nim bawiłam. Jednak nie oglądnęłam Step Up bo jakoś straciłam na to ochotę, może dlatego że raz już to oglądałam i nie byłam zachwycona. Dzisiaj około piętnastej jadę do mojego kuzyna, Zbysia { ♥ }. Żeby nie było on ma roczek i parę tam miesięcy. Może potem skombinuje jakieś zdjęcie. Znalazłam pełno małych guziczków i postanowiłam że przypnę je sobie do starej serwetki, a na nią położę lampkę nocną na komodzie. Jak już to zrobię na pewno wkleję tutaj fotografię.

Właśnie porobiłam sobie sesję fotograficzną. Zawsze robię tak po myciu włosów, bo mam takie śliczne jasne. Niewiem czemu całkiem inaczej wtedy wyglądam. Jakiego szamponu używacie ? Ja Head Shoulder taki cytrynowy. Jestem z niego cholernie dumna. Przygotowałam sobie zestaw tatuaży do końca tygodnia. W poniedziałek będę miała kolibera na lewym nadgarstku, w wtorek delfina, w środę gwiazdki też na nadgarstku, w czwartek smoka chińskiego, w piątek różyczkę i w sobotę oraz niedzielę także gwiazdki. Teraz mam kotka na plecach ale nie mam jak zrobić zdjęcie. xd 

Ja już spadam, zrobić nowy tatuaż.
Do zobaczenia. : *

2 komentarze:

  1. muszę posłuchać Fix A Heart, bo jeszcze nie słuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce tatuaż. Dokładnie pacyfkę na ręce. ;d

    OdpowiedzUsuń