niedziela, 9 października 2011

Zmęczona !

Cześć, właśnie wróciłam od Zbysia, ubrałam piżamę i piję pyszne kakao. Dzisiaj już nie chce mi się przesyłać zdjęć, jutro na pewno to zrobię, bo jestem bardzo zmęczona. Jutro mam na 8:45 do szkoły więc zaraz spadam.

Mam pytanie, czy czytaliśćie którąś z tych książek ? Bo planuję którąś z nich zakupić, niewiem którą.

  • Zośka - 9, 49
  • Psia Dola - 13,49
  • Lassie Wróć - 13,99
  • Uciekinierka - 14,99
  • Pies i Jego Chłopiec - 17,99
Dziękuję z góry na komentarze. 
Już kończę bo oczy mnie pięką od monitora,
Dobranoc. ; )

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie prowadzisz bloga :) Prawdopodobnie fajną książką jest " Lasse wróć"

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog. na pewno będę wpadać częściej.
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    zapraszam do komentowania i obserwowania. na pewno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń