sobota, 8 października 2011

Wracam !

Czemu postanowiłam wrócić  na bloga ? Bo stęskniłam za pisaniem w necie. Teraz blog będzie wyglądał nieco inaczej, nie chodzi mi jednak o wygląd którego obecnie nie zmieniam, lecz o pisanie i tematykę notek. Blog będzie bardziej przedstawiał moje życie, będzie więcej zdjęć, a notki będą ciekawsze i dłuższe. Piszcie co słychać u was, pod tą notką toleruje spam. 

Teraz chcę wam pokazać pewien prześliczny obrazek wyszukany w internecie, mm. kawaii < 33


Jak fajnie że dzisiaj sobota, jutro jeszcze niedziela. .. i znowu ta okrutna szkoła, w piątek miałam test z matematyki, nie liczę na pozytywną ocenę, ale ja i matma to naprawdę złe połączenie. Dzisiaj w planie mam jeszcze oglądnąć Step Up , napić się kakao i odpocząć. < 33 Wieczorkiem dam zdjęcia . Co do zdjęć w wyszukiwarce znalazłam także taki fajny wykres :


Pamiętam jak w czwartek wracałam z Paulą z szkoły i śpiewaliśmy to przez prawie cały czas. ; * No to na tyle dzisiaj, jak coś ciekawego wyszperam to dodam nową notkę.

Do zobaczenia.
Spadam. ; *

3 komentarze:

  1. Jaki słodki jeż! Widziałam kiedyś takiego w sklepie zoologicznym do kupienia!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodziak na zdjęciu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mnie kiedyś obserwowałaś ;D Ale okej wymieńmy się obserwacjami ;D Kiedyś nawet byłam na tej twojej top liście! ;)

    OdpowiedzUsuń